La Fare 1789 ECO huidverzorging … biologische huidverzorging verrijkt met het beste wat de Franse Provence te bieden heeft.
Het ontstaan van La Fare 1789 ECO huidverzorging
Het Franse echtpaar Kitty en Laurent Baussan had een wens. Zij wilden natuurlijke huidverzorging ontwikkelen met ingrediënten uit eigen tuin. Laurent had de liefde voor cosmetica meegekregen van zijn vader Olivier, de oprichter van het merk L’Occitane. Kitty is van origine kapster. Samen zijn zij er in geslaagd een zeer mooi assortiment Franse ECO cosmetica te ontwikkelen met een ongeëvenaarde look en feel waarmee je je helemaal in de Franse Provence waant.
De producten van La Fare
De La Fare ECO 1789 huidverzorging lijn bestaat momenteel uit negentien producten, van shampoo tot conditioner, van een reinigingsmelk tot een toner en van handcrème tot voetcrème. De producten zijn geschikt voor alle huidtypes en te gebruiken voor zowel mannen als vrouwen. Kitty en Laurent hebben niet alleen aandacht besteed aan de binnenkant (het zijn echt héérlijke producten) maar ook aan de buitenkant. Stuk voor stuk zijn de potjes en flessen van La Fare ECO huidverzorging een aanwinst voor de badkamer.
De ingrediënten van La Fare 1789 ECO huidverzorging
De producten van La Fare 1789 bevatten maar liefst drie keer meer biologische ingrediënten dan dat het keurmerk Ecocert vereist. Veel gebruikte ingrediënten zijn sheaboter, aloë vera, zoete amandelolie, macademia-olie, olijfolie, sesamzaadolie en zonnebloemolie. Bijzonder is dat La Fare de vier belangrijkste ingrediënten uit ieder product aangeeft op de voorzijde van elke verpakking.
De look & feel van La Fare
De look van La Fare is niet alleen buitengewoon chique, een aanwinst voor elke badkamer, de verpakkingen zijn ook nog eens recyclebaar. De geuren van de producten van La Fare zijn heerlijk, aards en krachtig, en deze geuren in combinatie met de stijlvolle verpakkingen maakt La Fare tot een echt unisex merk.
One for the planet
La Fare 1789 is lid van de organisatie ‘1% For the Planet’, dit is een wereldwijde organisatie waarvan de aangesloten bedrijven ieder jaar minstens 1% van hun netto inkomsten doneren aan milieuorganisaties over de hele wereld. Op deze manier draagt ook La Fare bij aan betere wereld.